Πρόκειται για προϊόντα που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά και καλύπτονται από εγγύηση αντιπροσώπου. Αυτό σημαίνει ότι για οποιαδήποτε τεχνική υποστήριξη, επικοινωνείτε με τις επίσημες αντιπροσωπείες της κάθε εταιρείας.
Όχι. Σε περίπτωση εγγραφής του προϊόντος (π.χ. smartphone) σε οποιοδήποτε σύστημα ή σε περίπτωση που το προϊόν φέρει κατά την έναρξη της λειτουργίας του το μήνυμα καλωσορίσματος, η απόσυρση δεν είναι δυνατή.
Σε περίπτωση σύναψης σύμβασης εξ αποστάσεως με καταναλωτή, η υπαναχώρηση είναι δυνατή μόνο εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Σε περίπτωση έγκυρης υπαναχώρησης για να σας επιστραφούν όλα τα χρήματά σας, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και να πληρούνται οι λοιπές προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος και οι γενικοί όροι του καταστήματός μας. Δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση σύναψης της σύμβασης στο φυσικό κατάστημα.
Τα έξοδα αποστολής σε όλη την Ελλάδα, εντός και εκτός Αττικής, είναι τα ίδια. Για τις περιοχές που βρίσκονται εκτός δικτύου εξυπηρέτησης και χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτες, το κόστος μπορεί να διαφέρει. Ομοίως και στην περίπτωση αποστολής εκτός Ελλάδας. Θα σας ενημερώσουμε για την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Σε περιπτώσεις μεγάλου όγκου παραγγελιών ή βάρους (π.χ. ηλεκτρικές συσκευές) άνω των δύο κιλών, τα έξοδα αποστολής θα διαφοροποιηθούν και θα ενημερωθείτε από την εταιρεία μας.
Ναι, η χρέωση σε περίπτωση τοποθέτησης από έναν από τους υπαλλήλους μας ανέρχεται σε 2,00 ευρώ επιπλέον. Η τοποθέτηση σε σκληρυμένο γυαλί γίνεται μόνο στο κατάστημα από το κατάστημα.
Για παραλαβή από το κατάστημα, ισχύει μόνο η τιμή του καταστήματος.